fbpx
Print this page

Uputstvo za registraciju/aktivaciju programa

Rate this item
(0 votes)

SVAKOM KORISNIKU, SU AKO TO DRUGAČIJE NIJE NAGLAŠENO, DOZVOLJENE SU 3 REGISTRACIJE! One se mogu obaviti na 2 načina:

  1. INTERNETOM (NON-STOP 24/7) što je mnogo bolji i brži put jer se danas sve automatski... uostalom pogledajte film kako se registruju programi
  2. TELEFONOM (RADNIM DANOM 10-14)

AKO I DALJE NE ZNATE DA SE REGISTRUJETE PRATITE UPUTSTVA IZ NASTAVKA TEKSTA

Da bi radili sa programima Multisofta obavezni ste da putem Interneta, e-mailom ili telefonom pošaljete serijski i identifikacioni broj diska, na osnovu kojih dobijate registracioni broj kojim "otključavate" Vaš program i dalje nesmetano radite (program više neće tražiti novu registraciju na istom računaru... jedino možda kada ga pokvarite ili preinstalirate Windows). Ako pored ovih podataka popunite i Vaše personalne podatke (ustvari u eri informatike, nama je potrebna samo vaš e-mail) stičete mogućnost da kao autorizovani korisnik učestvujete u Multisoftovim nagradnim igrama, kupujete komplete diskova koje ne možete da kupite u knjižarama, a dobijate mogućnost telefonske i Internet podrške.

Najlakši način registracije Multisoftovih diskova je direktno popunjavanje formulara putem Interneta. Naravno, ovaj način funkcioniše 365 dana u godini, 24 sata dnevno. Da ne pominjemo i to da je on sigurno najjeftiniji. Kod same registracije odlučujete da li ćete biti autorizovan ili neautorizovan korisnik.

KAKO POSTATI AUTORIZOVAN KORISNIK

Ako želite da postanete autorizovani korisnik, onda morate izabrati korisničko ime i lozinku. Preporučujemo da se kao korisnik prijavite sa korisničkim imenom koje je isto kao i vaš mail, a da za lozinku uzmete nešto čega ćete se lako setiti. Naravno izbor korisničkog imena i lozinke je na vama. Kao novi korisnik morate popuniti i druge podatke (e-mail obavezno) na osnovu kojih bi Multisoft mogao da vas kontaktira i obaveštava o svojim novim izdanjima, a čime dobijate mogućnost učestvovanja u svim budućim nagradnim igrama. Kao autorizovan korisnik (korisnički nalog aktivirate putem Vašeg maila) dobijaćete informacije o najnovijim izdanjima, a isto tako ćete dobiti telefonsku i/ili Internet podršku. Molimo Vas da negde zabeležite ili sačuvate korisničko ime pod kojim ste se prijavili kod registracije, jer je to podatak kojim mi utvrđujemo da li ste naša stara mušterija (doduše, ako ga zaboravite kliknite u istom meniju na levoj strani imate mogućnost da Vas podsetimo putem maila). Odmah nakon registracije od Multisoftove podrške dobijate povratni mail koji će Vas obavestiti da ste postali član.

KAKO OSTATI NEAUTORIZOVAN KORISNIK

Ako ne želite da Vaše podatke imamo u korisničkoj evidenciji slobodno kliknite na registraciju bez prijavljivanja (logovanja) sa korisničkim nalogom (vašim korisničkim imenom). Dužni smo da vas opomenemo da anonimni korisnici nemaju pravo na popust u Multisoftovim akcijama niti podršku koju imaju autorizovani.

REGISTRACIJA DISKA

Disk registrujete tako što na odgovarajućem ekranu unesete serijski broj diska sa nalepnice na kutiji ili sakrivene ispod diska (na primer ze2435, bu2715, XPT-47BKW-0431) i identifikacioni broj (143B-24CD-A403-F76B). Prvo polje na stranici registracije u kojem je upisano Vaše korisničko ime (ili ako ste anonimni ostaje prazno) nemojte menjati.

MOGUĆE GREŠKE PRILIKOM REGISTRACIJE

Najvažnije je da shvatite da je broj registracija ograničen na 3. To znači da sa jednim diskom možete da radite na najviše 3 računara. Ako ste kojim slučajem izgubili registracioni broj, a računar Vam ga opet traži, pozovite Multisoftovu stranu za registracije. Primetićete da Vam se mnogobrojno izračunavanje registracionog broja za jedan isti identifikacioni i serijski broj računa samo kao jedna registracija.

- Ako Vam program prilikom registracije javi da više nemate dozvoljenih registracija, to znači da ste potrošili sve registracije. Jedino Vam ostaje mogućnost da u kontaktu sa Multisoftom (pošaljite mail na Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli.) objasnite kojom greškom Vam se desilo da potrošite sve registracije.

- Ako Vam program javi da ne postoji disk sa ukucanim serijskim brojem, proverite još jednom da li ste sa nalepnice na disku prekucali pravi serijski broj (ako je serijski broj na nalepnici npr. ZE0054, probajte da ukucate ZE54). Ako ste ipak bili u pravu, a naravno, može da se desi i da je greška do Multisofta, pošaljite mail na Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli. i pošaljite serijski i identifikacioni broj. Od od nas ćete u najkraćem roku dobiti registracioni broj.

- Ako Vam program saopšti da za Vaš disk ne može da izračuna registraciju jer se ne podudaraju serijski i identifikacioni brojevi, to može da znači da ne posedujete originalni disk već neku piratsku kopiju. Da bi proverili da li je Vaš disk original ili ne, kontaktirajte Multisoft.

Read 3926 times